Sunday, October 3, 2010

Καλησπέρα ! Η ΠΟΛΗ ΜΟΥ είναι…

Νομός Αττικής. Το 3% της έκτασης της χώρας, το 33% του πληθυσμού αυτής. Τα βουνά της : Πάρνηθα, Υμμητός, Πεντέλη. Κλίμα εύκρατο, μεσογειακό. 100 δήμοι στις τρεις νομαρχίες και μερικές ακόμα δεκάδες κοινότητες. Περίπου 79.150 οικοδομικά τετράγωνα, περίπου 23.000 χλμ μήκος οδικού δικτύου και περίπου 292 ταχυδρομικοί κώδικες. Αυτή είναι η γεωγραφία που σου μαθαίνουνε στο σχολείο και μερικά νούμερα που δεν σου μιλάνε καθόλου. Έλα να σε πάρω από το χεράκι να δούμε μια άλλη γεωγραφία, να γράψουμε για την γη κάπως έτσι που θα έχει να μας πει και κάτι και λίγο πιο μέσα και λίγο πιο εσωτερικά..

Και αν δεν πιστεύεις πως είσαι απλά και δεκτικά το DNA σου ή αυτό πού ήταν μέλημα Θεού να είσαι, ίσως και να τα βρούμε λίγο καλύτερα. Και αν πιστεύεις πως ο γλοιώδης καθηγητής των αρχαίων στο γυμνάσιο σε έκανε να τα μισήσεις, αν πιστεύεις πως η απουσία της θάλασσας στην ζωή σου είναι πληγή γιατί συνήθισες να την μυρίζεις από παιδί τα καλοκαίρια στο νησί ή αν πιστεύεις πως είναι φυσιολογικό να πίνεις καφέ 4 ώρες στην καφετέρια αφού είσαι Έλληνας, τότε μάλλον θα τα βρούμε πολύ καλύτερα. Αν σε έψησα λίγο, διάβασε το “Guns, germs and steel: the fates of human societies”, του Jared Diamond ,Norton Paperback, 1996. Εγώ εάν και ψιλο-οπαδός του γεωγραφικού ντετερμινισμού, δεν το διάβασα ποτέ – και οι περιλήψεις στο διαδίκτυο την κάνουν την δουλειά τους..

Δες τώρα και την εικόνα που ευθαρσώς έκανα clopy από το Bing Maps :














Αυτή είναι η πόλη που γεννήθηκα και μεγάλωσα. Η πόλη που έζησα τον πρώτο μου έρωτα, που έφαγα την πρώτη μου χυλόπιτα, την δεύτερη, την τρίτη, ερωτική, επαγγελματική, φιλική .Η πόλη  που γέλασα, που μέθυσα, που έριξα την πρώτη μου ρουκέτα, την δεύτερη, την τρίτη. Οκ!  Δεν θα ξεφτιλιστώ άλλο για αρχή, η πόλη που γενικά έχω ζήσει, που έπαιξε ρόλο σε αυτό που είμαι και θα είμαι, Δείξε μου την πόλη σου να σου πω ποιος είσαι λέει λίγο πιο πάνω στο blog. Το κόβω γενικά να γράφω για οτιδήποτε μου την παίζει, ή με παρανοεί, ή με ταξιδεύει, η με γεμίζει χαρά σε αυτόν τον τόπο. Σκοπός; Studys Objective? Να εκτονωθώ και να κατανοήσω μάλλον..

Καλησπέρα σας, είμαι το Ρακούν, αστικός γεωφιλόσοφος της κακιάς ώρας και θα προσπαθήσω εξερευνήσω την Αθήνα.   

No comments:

Post a Comment