Saturday, September 10, 2011

HHS 5 -Γιατί HHS ; στο παγκάκι της Πετρούπολης.


Γιατί οι γεωφιλόσοφοι αγαπούν το ‘άστυ’;  Θα σου απαντήσω με δύο λέξεις : Έχει ψωμί. Και στους γεωφιλόσοφους αρέσει η φλυαρία.. Στην πόλη υπάρχει το φυσικό-τεχνητό και ανάλογα με την πόλη η ζυγαριά γέρνει προς το ένα ή το άλλο συνθετικό. Επίσης υπάρχει η Λύση και το Πρόβλημα. Και δεν υπάρχει πρόβλημα χωρίς λύση αλλά ούτε και λύση χωρίς πρόβλημα … Ακόμη υπάρχει η Ιστορία και η Κουλτούρα που καθιστούν την μοναδικότητα του κάθε τόπου. Υπάρχουν και τόσα άλλα ακόμα που κάνουν την πόλη τόσο ενδιαφέρουσα για κουτσομπολιό και περισυλλογισμό και όσο μεγαλύτερη η πόλη τόσο πιο δυνατή και μεγάλη φαίνεται αυτή η μηχανή που έχει χαλάσει το off της..

Αυτός είναι ένας από τους λόγους που σκαρφαλώνουμε στα HHS. Αγαπάμε την Πόλη μας και μας αρέσει να την επεξεργαζόμαστε. Και η Αθήνα είναι μια φανταστική πόλη για HHS , έχει πάρα πολλά σημεία με πανοραμική θέα. Αυτό λέω σε όσους μου βρίζουν το αστικό της γκρίζο. 

Άλλος ένας λόγος είναι για να επιστρέψω στο αστικό μου περιβάλλον όπως έλεγε και το προηγούμενο κείμενο. Βολτίτσα με λιγότερο CO2, αλλά εντός των ορίων της αστικής μου φυλακής που δεν θέλω με τίποτα να αποχωριστώ ,ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ.

Ένας ακόμη λόγος είναι πως ενώ στους 4 τοίχους, το μουστάκι μου είναι πρόβλημα που χρήζει άμεσης επίλυσης, εδώ πάνω γελάω με την ματαιοδοξία των μυρμηγκιών.  Σε αυτή την κλίμακα οι άνθρωποι μοιάζουν με μυρμήγκια ή δεν φαίνονται καθόλου, έτσι αποκτούν στο μυαλό μου την πραγματική τους αξία σε αυτόν τον πλανήτη. Και τότε συνειδητοποιώ πως λουκουμάς που έχω φέρει να φάω μαζί μου είναι πολύ πιο σημαντικός από την καριέρα μου ή την εφεύρεση της πιο αποτελεσματικής μεθόδου αποτρίχωσης!  

Στα HHS μπορείς να επιτύχεις για λίγη ώρα το κενό και την γαλήνη στο μυαλό σου! Ποιος την χέζει και την Γιόγκα? Πολύ άβολη και ξενόφερτη.. HHS και πάλι λοιπόν!

Το HHS για σήμερα είναι ένα παγκάκι στο Ποικίλο όρος στην Πετρούπολη.
Η Θέα είναι απερίγραπτη αν δεις και την ορατότητα του χάρτη ή ακόμα καλύτερα την πανοραμική που έφτιαξε η Miss Dora. Αλλά κλίκαρε πάνω της τσάμπα δουλειά κάναμε???


Παγκάκι δεν υπάρχει αλλά έτσι το ονειρεύτηκα ένα βράδυ με μία καλή παρέα εκεί πάνω.
Και όταν λέω καλή παρέα, εννοώ με απλά λόγια φίλους που νοιάζονται ο ένας για τον άλλο, που κάτι τους έχει δέσει για το υπόλοιπο της ζωής τους. Εννοώ με απλά λόγια : Φίλους.
Το παγκάκι είναι Αφιερωμένο στους φίλους που έρχονται και φεύγουν στην ζωή μας όπως οι αλλαγές..

No comments:

Post a Comment